Aktywacja i logowanie do bankowości internetowej
Loguj się do swojego konta na wybranym przez Ciebie urządzeniu - koputerze, laptopie lub telefonie.
Aktywacja i logowanie do Bankowości Internetowej EBP.
Numer klienta/ Login
To identyfikator składający się z 9 osowych znaków, służący do identyfikacji Cię przez system banku. Identyfikator otrzymujesz w banku podczas uruchamiania usługi i jest on niezmienny.
Hasło
Hasło służy do logowania się do konta lub usług banku. Ustalasz je w trakcie aktywacji bankowości podczas pierwszego logowania. Pamiętaj, że hasło musi składać się z przynajmniej 8 znaków: liter bez polskich znaków, przynajmniej jednej cyfry i znaku specjalnego.
1. Wejdź na stronę bankowości
2. Wejdź na stronę bankowości internetowej i wpisz swój inedtyfikator. Kliknij Dalej.
3. Wpisz tymczasowe hasło, które otrzymałeś w kopercie wraz z umową.
4. Wprowadź autoryzujący kod SMS, który otrzymasz na wskazany w Banku numer telefonu.
5. Nastepnie zmień hasło pierwszego logowanie na własne pamiętając, że musi składać się ono z przynajmniej 10 znaków: liter bez polskich znaków, przynajmniej jednej cyfry i znaku specjalnego. Nie może ono zawierać polskich liter np. "ł", "ź" i nie powinno być takie samo jak login.
6. Uwaga system rozróżnia małe i duże litery co oznacza, że hasło "ABC123" nie jet tym samym hasłem, co "abc123"
Dowiedz się jak aktywować i logować się do bankowości internetowej przy pomocy aplikacji mobilnej BSGo.
Nie pamiętasz hasła lub dostęp jest zablokowany?
Aby odblokować swój dostęp do bankowości internetowej niezbędna jest Twoja wizyta w placówce banku.