• Przeniesienie konta bankowego do BS Lubawa

    Przeniesienie konta bankowego do BS Lubawa

    Jeżeli posiadasz już rachunek płatniczy w innym banku, możesz go przenieść do BS Lubawa bez zbędnych formalności.

    Wszystkie formalności związane z przeniesieniem rachunku mogą być za Ciebie zrealizowane przez Bank Spółdzielczy w Lubawie.

    Jakie dokumenty będą Ci potrzebne?

    • Aby otworzyć konto osobiste należy okazać dowód lub paszport
    • Aby Bank poinformował Twojego pracodawcę o zmianie rachunku wystarczy znać jego adres; w przypadku świadczeń ZUS należy wskazać również numer świadczenia
    • Do przeniesienia zleceń stałych potrzebne są dane odbiorców (nazwa i numer rachunku)
    • Do przeniesienia poleceń zapłaty potrzebne są dane wierzycieli oraz identyfikator płatności

    Dyspozycja przeniesienia rachunku wspólnego może zostać zlecona w postaci papierowej jedynie w siedzibie BS Lubawa wymaga wypełnienia oraz zaakceptowania przez wszystkich współposiadaczy.

    1 ikona CERTYFIKAT

    Upoważnienie dla banku
    Klient udziela pełnomocnictwa dla nowego banku do:

    • Przeniesienia konta
    • Przeniesienia zleceń stałych/poleceń zapłaty
    • Zamknięcia konta w dotychczasowym banku (w zależności od decyzji Klienta)
    2 ikona KOMPUTER Skanowanie i przesyłanie
    Wniosek i pełnomocnictwo Klienta są skanowane i przesyłane przez Ognivo
    (Krajowa Izba Rozliczeniowa) - proces ten trwa maksymalnie 7 dni
    3 ikona BANK Działania dotychczasowego banku

    Dotychczasowy bank jest zobowiązany:

    • Przygotować i wysłać do nowego banku wymagane informacje o usługach
    • Przenieść całość lub część salda
    • Zamknąć rachunek (w zależności od decyzji Klienta)
    4 ikona Przypadek braku możliwości przeniesienia konta
    W przypadku braku możliwości przeniesienia konta, dotychczasowy bank
    kontaktuje się bezpośrednio z Klientem oraz przekazuje informacje do nowego banku

    W momencie przeniesienia rachunku z innego banku otrzymasz nowy numer rachunku.

    Po złożeniu przez Ciebie pisemnego wniosku w siedzibie Banku Spółdzielczego w Lubawie o przeniesienie rachunku - BS Lubawa przeniesie Twój dotychczasowy rachunek z innego banku na ogół w ciągu 7 dni (liczonych od następnego dnia roboczego po uzyskaniu od dotychczasowego banku lub od Ciebie niezbędnych informacji). Wymaganymi dokumentami są prawidłowo wypełniony wniosek o przeniesienie rachunku oraz upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego.

    Pamiętaj, razem z rachunkiem możesz przenieść również inne usługi płatnicze np. polecenia przelewu, polecenia zapłaty oraz zlecenia stałe.

    Spłata kredytu powiązana z rachunkiem - jeśli dotychczasowy bank pobiera ratę kredytu z rachunku nie będzie możliwe przeniesienie rachunku,

    Posiadasz wykorzystany limit lub saldo ujemne na rachunku - przeniesienie rachunku będzie możliwe dopiero po spłacie zadłużenia,

    Blokada z tytułu nierozliczonej transakcji - blokady z tytułu transakcji kartowych muszą zostać rozliczone, do tego czasu rachunek nie może być przeniesiony,

    Zajęcie egzekucyjne - jeśli na rachunku zarejestrowane jest zajęcie komornicze lub inna blokada,

    Upadłość konsumencka - jeśli na dotychczasowym rachunku zostało zarejestrowane postępowanie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej lub jeśli klient złożył wniosek o upadłość konsumenckiej,

    Ustanowienie kaucji środków - na poczet zobowiązań Klienta wobec innego banku.

    Napisz do nas

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj