Ze względów bezpieczeństwa transakcje zlecane w bankowości internetowej, aplikacji mobilnej czy też kartą ograniczone są dziennymi limitami kwotowymi.
Jeżeli chcesz dokonać jednej lub kilku płatności przez bankowość elektroniczną, ale jej kwota przekracza aktualny limit dzienny możesz go zmienić wygodnie, bez wychodzenia z domu dzięki bankowości internetowej w kilku krokach opisanych poniżej:
Dla płatności internetowych
Zaloguj się do bankowości internetowej
Przejdź do USTAWIENIA(górny pasek).
Kliknij KANAŁY DOSTĘPU I LIMITY.
Wybierz dla jakiego kanału chcesz dokonać zmiany limity klikając EDYTUJ.
Wpisz indywidualną wysokość limitu i zaakceptuj go. Możesz ustalić limit dzienny jak limit jednej transakcji.
Dla kart płatniczych
Zaloguj się do bankowości internetowej.
Przejdź do zakładki KARTY
Wybierz, dla której karty chcesz zmienić limit.
Kliknij przycisk ZMIEŃ LIMIT
Wpisz nowy limit dla wybranej formy płatności kartą. Pamietaj, że limit nie może przekroczyć maksymalnej kwoty, która jest podana dla każdej formy płatności ( np. Maks.: 2 000,00 PLN)
Telefon - (+48) 89 645 21 99 Fax - (+48) 89 644 92 42 mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70 REGON: 000503907 KRS: 0000093288 Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.