Jeżeli posiadasz już rachunek płatniczy w innym banku, możesz go przenieść do BS Lubawa bez zbędnych formalności.
Wszystkie formalności związane z przeniesieniem rachunku mogą być za Ciebie zrealizowane przez Bank Spółdzielczy w Lubawie.
Jakie dokumenty będą Ci potrzebne?
Dyspozycja przeniesienia rachunku wspólnego może zostać zlecona w postaci papierowej jedynie w siedzibie BS Lubawa wymaga wypełnienia oraz zaakceptowania przez wszystkich współposiadaczy.
Upoważnienie dla banku
|
|
Skanowanie i przesyłanie Wniosek i pełnomocnictwo Klienta są skanowane i przesyłane przez Ognivo (Krajowa Izba Rozliczeniowa) - proces ten trwa maksymalnie 7 dni |
|
Działania dotychczasowego banku
Dotychczasowy bank jest zobowiązany:
|
|
Przypadek braku możliwości przeniesienia konta
W przypadku braku możliwości przeniesienia konta, dotychczasowy bank
kontaktuje się bezpośrednio z Klientem oraz przekazuje informacje do nowego banku
|
W momencie przeniesienia rachunku z innego banku otrzymasz nowy numer rachunku.
Po złożeniu przez Ciebie pisemnego wniosku w siedzibie Banku Spółdzielczego w Lubawie o przeniesienie rachunku - BS Lubawa przeniesie Twój dotychczasowy rachunek z innego banku na ogół w ciągu 7 dni (liczonych od następnego dnia roboczego po uzyskaniu od dotychczasowego banku lub od Ciebie niezbędnych informacji). Wymaganymi dokumentami są prawidłowo wypełniony wniosek o przeniesienie rachunku oraz upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego.
Pamiętaj, razem z rachunkiem możesz przenieść również inne usługi płatnicze np. polecenia przelewu, polecenia zapłaty oraz zlecenia stałe.
Spłata kredytu powiązana z rachunkiem - jeśli dotychczasowy bank pobiera ratę kredytu z rachunku nie będzie możliwe przeniesienie rachunku,
Posiadasz wykorzystany limit lub saldo ujemne na rachunku - przeniesienie rachunku będzie możliwe dopiero po spłacie zadłużenia,
Blokada z tytułu nierozliczonej transakcji - blokady z tytułu transakcji kartowych muszą zostać rozliczone, do tego czasu rachunek nie może być przeniesiony,
Zajęcie egzekucyjne - jeśli na rachunku zarejestrowane jest zajęcie komornicze lub inna blokada,
Upadłość konsumencka - jeśli na dotychczasowym rachunku zostało zarejestrowane postępowanie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej lub jeśli klient złożył wniosek o upadłość konsumenckiej,
Ustanowienie kaucji środków - na poczet zobowiązań Klienta wobec innego banku.