Szanowni Klienci?
W ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS.
Działanie to identyfikowane jest jako Voice Phishing.
Nieustannie przypominamy i informujemy o zasadach bezpieczeństwa.
Zasady bezpieczeństwa dla klienta:
- Infolinia Banku nie wykonuje połączeń wychodzących z numeru 801 321 456;
- Infolinia Banku BPS obsługuje klientów banków spółdzielczych tylko w zakresie kart płatniczych;
- Pracownicy odpowiedzialni za bezpieczeństwo w Banku nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientami;
- Nigdy nie podawaj przez telefon pełnego loginu do bankowości internetowej lub pełnego numeru karty.
- Nigdy nie podawaj przez telefon hasła do bankowości internetowe lub trzy cyfrowego kodu z karty CVV;
- Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych;
- Poproś rozmówcę o podanie imienia i nazwiska, jeżeli ich sam nie podał. Pracownicy Infolinii Banku przedstawiają się już na początku rozmowy;
- Pod żadnym pozorem nie przekazuj telefonicznie kodów z SMS-ów autoryzacyjnych;
- Zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje;
- Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z bankiem
lub zadzwonić na Infolinię Banku pod numer wskazany na karcie;
W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami.