
Szanowni Państwo!
od piątku 07 listopada 2025 r. od godz. 15:30 do poniedziałku 10 listopada 2025 r. do godz. 8:00:
- nie będzie dostępna bankowość internetowa i mobilna;
 
- przeprowadzane w tym czasie modernizacje skutkować będą koniecznością ponownej aktywacji usługi BLIK poprzez kliknięcie na ekranie aplikacji przycisku 
i 
 ; 
- Państwa karty debetowe oraz karty kredytowe będą działać w oparciu 
o saldo z dnia 07 listopada 2025 r. z godz. 15:30. Wszystkie uznania 
i obciążenia, do których dojdzie w okresie przerwy serwisowej będą widoczne w dniu 10 listopada 2025 r. 
W dniu 10 listopada 2025 r. wszystkie placówki naszego Banku będą nieczynne.
W tym dniu mogą występować chwilowe przerwy w dostępności do naszych usług.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Pracownikami.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.