
Szanowni Państwo!
od piątku 07 listopada 2025 r. od godz. 15:30 do poniedziałku 10 listopada 2025 r. do godz. 8:00:
- nie będzie dostępna bankowość internetowa i mobilna;
- przeprowadzane w tym czasie modernizacje skutkować będą koniecznością ponownej aktywacji usługi BLIK poprzez kliknięcie na ekranie aplikacji przycisku
i
;
- Państwa karty debetowe oraz karty kredytowe będą działać w oparciu
o saldo z dnia 07 listopada 2025 r. z godz. 15:30. Wszystkie uznania
i obciążenia, do których dojdzie w okresie przerwy serwisowej będą widoczne w dniu 10 listopada 2025 r.
W dniu 10 listopada 2025 r. wszystkie placówki naszego Banku będą nieczynne.
W tym dniu mogą występować chwilowe przerwy w dostępności do naszych usług.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Pracownikami.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.