• BLIK w BSGo

Szanowni Państwo,

Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK obsługiwanych w ramach aplikacji mobilnej BSGo.

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Lubawie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
Dzięki usłudze BLIK możesz:
  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • Teraz możesz również dokonać przelewu na telefon

Aktywacja BLIKa w aplikacji mobilnej BSGo

Jak aktywować BLIK w aplikacji mobilnej BSGo?

1) Uruchom aplikację BSGo,

2) Wybierz ikonę BLIK "Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN ( do logowania się w BSGo),

3) Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),

4) Podczas pierwszego uruchomienia BLIKa pojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostepnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane poniżej w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,

5) W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,

6) W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIK poprzez przesunięcie suwka.

Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

kwotowy: 500zł

ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5.000 zł

ilościowy: 25 dziennie

Płatności w sklepach

kwotowy: 500 

ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5.000 

ilościowy: 25 dziennie

Płatności w Internecie

kwotowy: 500 

ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5.000 

ilościowy: 25 dziennie

Szybka płatność bez użycia PIN

pojedyncza kwotowa: 100  zł

ilościowy: 5  dziennie

pojedyncza kwotowa: 100  zł

ilościowy: 5  dziennie

Przelewy na telefon zarejestrowany w BS Lubawa

kwotowy: 500 zł

ilościowy: 5 dziennie

limit dzienny: 500 zł

pojedyncza kwotowa: 1.000  zł

ilościowy: 25  dziennie

łączny limit dzienny: 5.000 zł

Przelewy na telefon w innym Banku krajowym

kwotowy: 500 zł

ilościowy: 5 dziennie

limit dzienny: 500 zł

pojedyncza kwotowa: 1.000  zł

ilościowy: 25  dziennie

łączny limit dzienny: 1.000 zł

W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.

Jak korzystać z BLIKA

Płatności w sklepach lub w Internecie
  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  5. To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu
  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Przelew BLIK na numer telefonu

1) Uruchom aplikację BSGo 
2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka  lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,

3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.

Bezpieczeństwo transakcji BLIKIEM
  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe

  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja.

Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo

Znajdziesz nas też tutaj