Szanowni Państwo,
Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK obsługiwanych w ramach aplikacji mobilnej BSGo.

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Lubawie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
-
Teraz możesz również dokonać przelewu na telefon

Aktywacja BLIKa w aplikacji mobilnej BSGo
1) Uruchom aplikację BSGo,
2) Wybierz ikonę BLIK "Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN ( do logowania się w BSGo),
3) Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),
4) Podczas pierwszego uruchomienia BLIKa pojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostepnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane poniżej w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,
5) W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,
6) W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIK poprzez przesunięcie suwka.
domyślny |
maksymalny |
|
Wypłata gotówki |
kwotowy: 500zł ilościowy: 5 dziennie |
kwotowy: 5.000 zł ilościowy: 25 dziennie |
Płatności w sklepach |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie |
kwotowy: 5.000 zł ilościowy: 25 dziennie |
Płatności w Internecie |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie |
kwotowy: 5.000 zł ilościowy: 25 dziennie |
Szybka płatność bez użycia PIN |
pojedyncza kwotowa: 100 zł ilościowy: 5 dziennie |
pojedyncza kwotowa: 100 zł ilościowy: 5 dziennie |
Przelewy na telefon zarejestrowany w BS Lubawa |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie limit dzienny: 500 zł |
pojedyncza kwotowa: 1.000 zł ilościowy: 25 dziennie łączny limit dzienny: 5.000 zł |
Przelewy na telefon w innym Banku krajowym |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie limit dzienny: 500 zł |
pojedyncza kwotowa: 1.000 zł ilościowy: 25 dziennie łączny limit dzienny: 1.000 zł |
W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.
Jak korzystać z BLIKA
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- To już wszystko - zakupy opłacone
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
1) Uruchom aplikację BSGo
2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,
3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.

- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja.
Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo