Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK obsługiwanych w ramach aplikacji mobilnej BSGo.
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:
Teraz możesz również dokonać przelewu na telefon
1) Uruchom aplikację BSGo,
2) Wybierz ikonę BLIK "Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN ( do logowania się w BSGo),
3) Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),
4) Podczas pierwszego uruchomienia BLIKa pojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostepnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane poniżej w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,
5) W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,
6) W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIK poprzez przesunięcie suwka.
domyślny |
maksymalny |
|
Wypłata gotówki |
kwotowy: 500zł ilościowy: 5 dziennie |
kwotowy: 5.000 zł ilościowy: 25 dziennie |
Płatności w sklepach |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie |
kwotowy: 5.000 zł ilościowy: 25 dziennie |
Płatności w Internecie |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie |
kwotowy: 5.000 zł ilościowy: 25 dziennie |
Szybka płatność bez użycia PIN |
pojedyncza kwotowa: 100 zł ilościowy: 5 dziennie |
pojedyncza kwotowa: 100 zł ilościowy: 5 dziennie |
Przelewy na telefon zarejestrowany w BS Lubawa |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie limit dzienny: 500 zł |
pojedyncza kwotowa: 1.000 zł ilościowy: 25 dziennie łączny limit dzienny: 5.000 zł |
Przelewy na telefon w innym Banku krajowym |
kwotowy: 500 zł ilościowy: 5 dziennie limit dzienny: 500 zł |
pojedyncza kwotowa: 1.000 zł ilościowy: 25 dziennie łączny limit dzienny: 1.000 zł |
W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
1) Uruchom aplikację BSGo
2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,
3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo