Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od 15 stycznia br. udostępniamy usługę BLIK dla przedsiębiorców i rolników. Pobierz aplikację BSGo i ciesz się bezpiecznymi płatnościami i przelewami na telefon BLIK.
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.
Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo, wpiszesz go na stronie internetowej, na terminalu płatniczym lub w bankomacie i potwierdzisz płatność kodem PIN w aplikacji mobilnej.
1) Uruchom aplikację BSGo,
2) Wybierz ikonę BLIK "Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN ( do logowania się w BSGo),
3) Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),
4) Podczas pierwszego uruchomienia BLIKa pojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostepnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane poniżej w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,
5) W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,
6) W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIK poprzez przesunięcie suwka.
Rodzaj transakcji |
Maksymalny jednorazowy limit kwotowy |
Maksymalna dzienna ilość transakcji |
|
Płatności w sklepie |
5 000 PLN |
25 |
|
Płatności w internecie |
5 000 PLN |
25 |
|
Wypłata z bankomatu |
5 000 PLN |
25 |
|
Przelewy na numer telefonu |
zarejestrowany w BS Lubawa |
5 000 PLN |
25 |
zarejestrowany w innym Banku krajowym |
1 000 PLN |
25 |
W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.
Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
1) Uruchom aplikację BSGo
2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,
3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo