Gwarancja to zobowiązanie Banku do zapłacenia Beneficjentowi określonej w gwarancji kwoty w przypadku gdyby Zleceniodawca gwarancji nie wywiązał się w wyznaczonym terminie ze swojego zobowiązania.
Podstawowe rodzaje gwarancji bankowej to:
gwarancja przetargowa (wadialna) - jest udzielana w celu zabezpieczenia roszczeń organizatora przetargu w stosunku do uczestnika, w przypadku gdy uczestnik po wygraniu przetargu, odmówi podpisania kontraktu;
gwarancja należytego wykonania umowy - jest pisemnym zobowiązaniem Banku do zapłaty Beneficjentowi określonej w gwarancji kwoty, na wypadek nie wykonania, bądź nienależytego wykonania kontraktu handlowego przez osobę, na zlecenie której gwarancja została wystawiona;
gwarancja potwierdzająca posiadanie sytuacji finansowej zapewniającej podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego - udzielana jest zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 Nr 125, poz. 874, z późn. zm.).
Telefon - (+48) 89 645 21 99 Fax - (+48) 89 644 92 42 mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70 REGON: 000503907 KRS: 0000093288 Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.