Usługa dostępna dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i rolników indywidualnych

Jesteś przedsiębiorcą lub prowadzisz gospodarstwo rolne?

Uprość proces płatności do minimum korzystając z płatności BLIK. Teraz dokonasz szybkiej płatności na telefon.

Wystarczy, że pobierzesz aplikację BSGo aby cieszyć się bezpiecznymi płatnościami i przelewami dzięku usłudze BLIK.

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.

Jak uruchomić usługę BLIK znajdziesz w zakładce Aktywacja BLIKa w aplikacji mobilnej BSGo

Dzięki usłudze BLIK możesz:
  1. Płacić za zakupy i usługi w sklepach lub w Internecie – szybko, prosto i bezpiecznie płacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – kodem BLIK.
  1. Wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia karty płatniczej.
  1. Dokonać przelewu na telefon – rozliczaj się z klientami natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
  1. Dokonać „Szybkich Płatności” – przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 100 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji.

 

Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo, wpiszesz go na stronie internetowej, na terminalu płatniczym lub w bankomacie i potwierdzisz płatność kodem PIN w aplikacji mobilnej.


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc na Infolinię Banku.

Aktywacja BLIKa w aplikacji mobilnej BSGo

Jak korzystać z BLIKA

Znajdziesz nas też tutaj