• Aktywacja aplikacji BSGo

    Aktywacja aplikacji BSGo

    9

    Jeśli chcesz mieć swoje konto w telefonie przyjdź do najbliższej placówki lub poprzez bankowość internetową złóż wniosek o zmianę sposobu autoryzacji do bankowości na podpis mobilny, natępnie zainstaluj aplikację BSGo ze sklepu z aplikacjami na Twoim urządzeniu.

    ! Aplikacja BSGo dostępna jest wyłącznie dla Klientów posiadających metodę autoryzacji „Mobilny podpis”. W celu ustawienia tej metody prosimy o złożenie wniosku poprzez system bankowości internetowej (WNIOSEK – ZMIANA ŚRODKA DOSTĘPU) bądź osobistej dyspozycji w Centrali Banku.

    Zanim pobierzesz i aktywujesz aplikację BSGo na telefonie, upewnij się, że Twój telefon spełnia wymagania techniczne i ma dostęp do internetu.

    Aplikacja mobilna dostepna jest na telefony z systemem Android, iOS

    GooglePlay logo AppStore logo

    Zaloguj się do bankowości internetowej. W menu ustawienia przejdź do Aplikacje mobilne. Następnie dodaj urządzenie, na którym zainstalowałeś aplikację BSGo wpisując jego nazwę. Po zatwierdzeniu otrzymasz kod aktywacyjny.

    Uruchom aplikację oraz wpisz kod aktywacyjny, który wygenerowałeś w bankowości internetowej. Następnie postępuj zgodnie pojawiającymi się na ekranie komunikatami. 

    Zobacz krótki filmik jak aktywować aplikację BSGo

    oraz jak dodać telefon z aplikacją mobilną do bankowości internetowej jeżeli dotychczas logowałeś się przy użyciu kodu SMS

    Już możesz korzystać z bankowości mobilnej BSGo

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj