Jeśli chcesz mieć swoje konto w telefonie przyjdź do najbliższej placówki lub poprzez bankowość internetową złóż wniosek o zmianę sposobu autoryzacji do bankowości na podpis mobilny, natępnie zainstaluj aplikację BSGo ze sklepu z aplikacjami na Twoim urządzeniu.
! Aplikacja BSGo dostępna jest wyłącznie dla Klientów posiadających metodę autoryzacji „Mobilny podpis”. W celu ustawienia tej metody prosimy o złożenie wniosku poprzez system bankowości internetowej (WNIOSEK – ZMIANA ŚRODKA DOSTĘPU) bądź osobistej dyspozycji w Centrali Banku.
Zanim pobierzesz i aktywujesz aplikację BSGo na telefonie, upewnij się, że Twój telefon spełnia wymagania techniczne i ma dostęp do internetu.
Aplikacja mobilna dostepna jest na telefony z systemem Android, iOS
Zaloguj się do bankowości internetowej. W menu ustawienia przejdź do Aplikacje mobilne. Następnie dodaj urządzenie, na którym zainstalowałeś aplikację BSGo wpisując jego nazwę. Po zatwierdzeniu otrzymasz kod aktywacyjny.
Uruchom aplikację oraz wpisz kod aktywacyjny, który wygenerowałeś w bankowości internetowej. Następnie postępuj zgodnie pojawiającymi się na ekranie komunikatami.
Zobacz krótki filmik jak aktywować aplikację BSGo
oraz jak dodać telefon z aplikacją mobilną do bankowości internetowej jeżeli dotychczas logowałeś się przy użyciu kodu SMS
Już możesz korzystać z bankowości mobilnej BSGo
ul. Rzepnikowskiego 2
14-260 Lubawa
Telefon - (+48) 89 645 21 99
Fax - (+48) 89 644 92 42
mail:
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70
REGON: 000503907
KRS: 0000093288
Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt
ul. Rynek 1,
14-260 Lubawa
tel. (+48) 89 645 27 58
godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30