mojeID - Informacje ogólne
Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Czym jest mojeID
mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Korzyści dla uzytkownika mojeID
Więcej o możliwościach mojeID znadziesz na mojeID.pl
Chcesz założyć swój profil teraz przejdź na www.pz.gov.pl
ul. Rzepnikowskiego 2
14-260 Lubawa
Telefon - (+48) 89 645 21 99
Fax - (+48) 89 644 92 42
mail:
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70
REGON: 000503907
KRS: 0000093288
Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt
ul. Rynek 1,
14-260 Lubawa
tel. (+48) 89 645 27 58
godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30