Przejdź do głównej treści

Karta przedpłacona MasterCard to międzynarodowa karta płatnicza, za pomocą której można dokonywać płatności w kraju i za granicą.

Dla kogo przeznaczona?

Karta przedpłacona MasterCard przeznaczona jest dla osób fizycznych.

Posiadacz karty może nabyć kartę dla  siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie użytkownikiem karty.

Oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnego ubezpieczenia PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia:

  • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
  • Ubezpieczenie gotówki od rabunku pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
  • Ubezpieczenie zakupionego towaru
  • Ubezpieczenie mienia

Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki

Dlaczego warto?

pełna kontrolę nad wydatkami - wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty

kartę dostajesz od razu po podpisaniu Umowy

żeby korzystać z karty, wystarczy zasilić rachunek karty dowolną kwotą

nie musisz posiadać konta w banku, aby otrzymać kartę przedpłaconą

doskonały pomysł na prezent - kartę możesz  podarować dowolnej osobie

wygodne kieszonkowe - możesz przekazać dziecku kartę zasiloną odpowiednią kwotą, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz kontrolę wydatków

kartą przedpłaconą dokonasz transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych –w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz transakcji gotówkowych,dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się na stronie internetowej Banku pod adresem: http://www.bslubawa.pl/placowki-i-bankomaty

możliwość płacenia za zakupy w Internecie

Przydatne informacje

Napisz do nas

Centrala Banku - Sekretariat

ul. Rzepnikowskiego 2
14-260 Lubawa

Telefon - (+48) 89 645 21 99
Fax - (+48) 89 644 92 42
mail: sekretariat@bslubawa.pl

Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

NIP: 744-000-30-70
REGON: 000503907
KRS: 0000093288
Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt bezpieczenstwo@bslubawa.pl

Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

ul. Rynek 1, 
14-260 Lubawa

tel. (+48) 89 645 27 58

godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30