Karta przedpłacona MasterCard to międzynarodowa karta płatnicza, za pomocą której można dokonywać płatności w kraju i za granicą.
Dla kogo przeznaczona?
Karta przedpłacona MasterCard przeznaczona jest dla osób fizycznych.
Posiadacz karty może nabyć kartę dla siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie użytkownikiem karty.
Oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnego ubezpieczenia PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia:
Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
Ubezpieczenie gotówki od rabunku pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
Ubezpieczenie zakupionego towaru
Ubezpieczenie mienia
Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki
Dlaczego warto?
pełna kontrolę nad wydatkami - wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty
kartę dostajesz od razu po podpisaniu Umowy
żeby korzystać z karty, wystarczy zasilić rachunek karty dowolną kwotą
nie musisz posiadać konta w banku, aby otrzymać kartę przedpłaconą
doskonały pomysł na prezent - kartę możesz podarować dowolnej osobie
wygodne kieszonkowe - możesz przekazać dziecku kartę zasiloną odpowiednią kwotą, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz kontrolę wydatków
kartą przedpłaconą dokonasz transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych –w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz transakcji gotówkowych,dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się na stronie internetowej Banku pod adresem: http://www.bslubawa.pl/placowki-i-bankomaty
Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.
W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.
Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności! W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).
Telefon - (+48) 89 645 21 99 Fax - (+48) 89 644 92 42 mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70 REGON: 000503907 KRS: 0000093288 Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.