Drodzy Klienci,
z przyjemnością informujemy Państwa, że za pośrednictwem naszego systemu Internet Banking mogą Państwo błyskawicznie doładowywać konto dowolnego telefonu komórkowego na kartę, operatorów:
Za usługę doładowania nie jest pobierana żadna dodatkowa opłata, a telefon zostaje zasilony wybraną kwotą doładowania, która obciąży Państwa rachunek w naszym Banku.
Po zalogowaniu się do Internet Banking-u, z lewej strony, w zakładkach, jest już opcja „Doładowanie”. Po kliknięciu w nią mogą Państwo zdefiniować usługę doładowania dla konkretnego telefonu, ale można też dokonać doładowania jednorazowo.
Mamy nadzieję, że nowa usługa przyniesie Państwu zadowolenie a przede wszystkim skróci czas przeznaczany do tej pory na te czynności.
Zachęcamy do korzystania z tej usługi, życząc zadowolenia.
Jak doładować telefon poprzez bankowość internetową? Nic prostszego!
Wystarczy zalogować się do systemu bankowości internetowej, wybrać z Menu opcję "Doładowanie telefonu", następnie wybrać operatora i wcisnąć przycisk Dalej.
Kolejny krok to wybranie numeru telefonu oraz kwoty doładowania.
Należy zwrócić uwagę, aby numer telefonu podany był z prefiksem kraju, bez znaku „+” i „0”.
W zależności od operatora w formularzu zostanie pokazana lista dostępnych kwot doładowań lub pole na wpisanie własnej kwoty. Po podaniu tych danych należy wcisnąć przycisk Dalej.
W kolejnym kroku doładowania system wyświetla szczegóły transakcji i prosi o hasło. Po podaniu prawidłowego hasła i naciśnięciu przycisku Wykonaj, system wyświetli komunikat informujący o przyjęciu zlecenia doładowania konta.
W ciągu kilkudziesięciu sekund na koncie telefonu pojawi się zasilenie.
Proces doładowania telefonu komórkowego w bankomacie wygląda następująco: po wprowadzeniu do bankomatu karty płatniczej i numeru PIN (identycznie jak w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu) na ekranie bankomatu z polecenia wyboru typu operacji należy wybrać "doładowanie telefonu", na kolejnych ekranach klient wybiera operatora, kwotę doładowania oraz dwukrotnie wprowadza numer telefonu, doładowanie zostaje automatycznie wykonane, a klient otrzymuje wydrukowane potwierdzenie dokonania operacji.
ul. Rzepnikowskiego 2
14-260 Lubawa
Telefon - (+48) 89 645 21 99
Fax - (+48) 89 644 92 42
mail:
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70
REGON: 000503907
KRS: 0000093288
Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt
ul. Rynek 1,
14-260 Lubawa
tel. (+48) 89 645 27 58
godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30