• Doładowania telefonów

    Doładowania telefonów

    Drodzy Klienci,

    z przyjemnością informujemy Państwa, że za pośrednictwem naszego systemu Internet Banking mogą Państwo błyskawicznie doładowywać konto dowolnego telefonu komórkowego na kartę, operatorów:

    Za usługę doładowania nie jest pobierana żadna dodatkowa opłata, a telefon zostaje zasilony wybraną kwotą doładowania, która obciąży Państwa rachunek w naszym Banku.
    Po zalogowaniu się do Internet Banking-u, z lewej strony, w zakładkach, jest już opcja „Doładowanie”. Po kliknięciu w nią mogą Państwo zdefiniować usługę doładowania dla konkretnego telefonu, ale można też dokonać doładowania jednorazowo.
    Mamy nadzieję, że nowa usługa przyniesie Państwu zadowolenie a  przede wszystkim skróci czas przeznaczany do tej pory na te czynności.
    Zachęcamy do korzystania z tej usługi, życząc zadowolenia.

    Przydatne informacje

    Jak skorzystać z usługi

    Jak doładować telefon poprzez bankowość internetową? Nic prostszego!

    Wystarczy zalogować się do systemu bankowości internetowej, wybrać z Menu opcję "Doładowanie telefonu", następnie wybrać operatora i wcisnąć przycisk Dalej.

    Kolejny krok to wybranie numeru telefonu oraz kwoty doładowania.

    Należy zwrócić uwagę, aby numer telefonu podany był z prefiksem kraju, bez znaku „+” i „0”.

    W zależności od operatora  w formularzu zostanie pokazana lista dostępnych kwot doładowań lub pole na wpisanie własnej kwoty. Po podaniu tych danych należy wcisnąć przycisk Dalej.

    W kolejnym kroku doładowania system wyświetla szczegóły transakcji i prosi o hasło. Po podaniu prawidłowego hasła i naciśnięciu przycisku Wykonaj, system wyświetli komunikat informujący o przyjęciu zlecenia doładowania konta.

    W ciągu kilkudziesięciu sekund na koncie telefonu pojawi się zasilenie.

    Proces doładowania telefonu komórkowego w bankomacie wygląda następująco: po wprowadzeniu do bankomatu karty płatniczej i numeru PIN (identycznie jak w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu) na ekranie bankomatu z polecenia wyboru typu operacji należy wybrać "doładowanie telefonu", na kolejnych ekranach klient wybiera operatora, kwotę doładowania oraz dwukrotnie wprowadza numer telefonu, doładowanie zostaje automatycznie wykonane, a klient otrzymuje wydrukowane potwierdzenie dokonania operacji.

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj