• FitBit Pay

    FitBit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń LINK

     

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi,

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit logo fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
      • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
      • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
      • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
      • Wprowadź dane swojej karty
      • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
      • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

     

    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?


    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
      • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
      • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
      • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

     

    Bezpieczeństwo

    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
      • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    • Które karty mogę dodać do usług?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    • Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 2

    • Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest ró

    wnież przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    • Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    • Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    • Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Napisz do nas

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj