Sprawna autoryzacja operacji w bankowości internetowej
mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. Dzięki mToken Asseco MAA nie potrzebujesz już dodatkowo urządzenia w postaci tokena. Nie musisz też czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do komputera. Wszystkie niezbędne dane otrzymasz w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na swoim urządzeniu (telefon/tablet). Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić transakcję.
mToken Asseco MAA wykorzystuje zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa, które gwarantują silną ochronę aplikacji i realizowanych za jej pośrednictwem operacji. Dodatkowo dzięki powiadomieniom autoryzacyjnym PUSH, aplikacja od razu poinformuje Cię o wszelkich ruchach na koncie, takich jak próba logowania czy zmiana salda.
Jak to działa?
Więcej informacji o aplikacji na stronie: https://tokenmobilny.pl/
mToken Asseco MAA to gwarancja bezpieczeństwa realizacji operacji. Przy budowie rozwiązania zastosowano zaawansowane mechanizmy ochrony aplikacji dzięki, którym użytkownik otrzymuje nowoczesne narzędzia autoryzacji przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dodatkowo dzięki powiadomieniom autoryzacyjnym PUSH, aplikacja na bieżąco informuje o wszelkich ruchach na koncie.
Wraz z mToken Asseco MAA otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
Powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu (telefon/tablet).
Potwierdzasz transakcje jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu.
Nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania. Cały proces potwierdzania operacji odbywa się w aplikacji.
Nie tracisz czasu na odręczne przepisywanie haseł SMS czy też kodów generowanych przez inne urządzenia.
Otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienie autoryzacyjne oraz informacyjne.
Jak zainstalować i aktywować aplikację mToken MAA?
Należy wejść na stronę Google Play lub App Store i wyszukać aplikację o nazwie mToken Asseco MAA. Następnie pobrać i zainstalować mToken Asseco MAA na swoim urządzeniu (np. telefonie/tablecie). | |
Zaloguj się do systemu Bankowości Elektronicznej CBP. | |
Aby dodać urządzenie telefon/tablet) kliknij w Ustawienia(w lewym dolnym rogu) a następnie Urządzenie autoryzujące. | |
Nadaj nazwę własną urządzenia autoryzującego, np. Telefon Jana i naciśnij Dalej. | |
Następnie wpisz otrzymany sms kod autoryzacyjny i naciśnij Dalej. | |
Uruchom pobraną aplikację mToken MAA oraz przepisz w niej podany w bankowości elektronicznej kod aktywacyjny i naciśnij Dalej. | |
Uruchom pobraną aplikację mToken MAA oraz przepisz w niej podany w bankowości elektronicznej kod aktywacyjny i naciśnij Dalej. | |
W celu identyfikacji przepisz otrzymany sms kod weryfikacyjny i naciśnij Dalej. | |
Teraz możesz nadać własny 5-8 znakowy kod PIN który będzie służył do logowania do aplikacji mToken MAA. | |
Aktywacja aplikacji mToken MAA zakończona pomyślenie. | |
W celu korzystania wystarczy kliknąć Logowanie i wpisać nadany kod PIN. |
ul. Rzepnikowskiego 2
14-260 Lubawa
Telefon - (+48) 89 645 21 99
Fax - (+48) 89 644 92 42
mail:
Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00
NIP: 744-000-30-70
REGON: 000503907
KRS: 0000093288
Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR
Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt
ul. Rynek 1,
14-260 Lubawa
tel. (+48) 89 645 27 58
godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30