• mTOKEN MAA

    mTOKEN MAA

    Sprawna autoryzacja operacji w bankowości internetowej

    mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. Dzięki mToken Asseco MAA nie potrzebujesz już dodatkowo urządzenia w postaci tokena. Nie musisz też czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do komputera. Wszystkie niezbędne dane otrzymasz w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na swoim urządzeniu (telefon/tablet). Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić transakcję.
    mToken Asseco MAA wykorzystuje zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa, które gwarantują silną ochronę aplikacji i realizowanych za jej pośrednictwem operacji. Dodatkowo dzięki powiadomieniom autoryzacyjnym PUSH, aplikacja od razu poinformuje Cię o wszelkich ruchach na koncie, takich jak próba logowania czy zmiana salda.

    Jak to działa?

    • Za pomocą bankowości internetowej (baneru na górze strony) wybierz nowy sposób autoryzacji.
    • Pobierz i zainstaluj mToken Asseco MAA.
    • Dodaj urządzenie (telefon/tablet) w bankowości internetowej.
    • Przygotuj zlecenie przelewu lub innej operacji w bankowości internetowej.
    • Na urządzeniu (telefon/tablet) otwórz komunikat PUSH ze szczegółami operacji.
    • Zatwierdź/odrzuć dyspozycję w aplikacji mToken Asseco MAA.

    Więcej informacji o aplikacji na stronie: https://tokenmobilny.pl/

    mToken Asseco MAA to gwarancja bezpieczeństwa realizacji operacji. Przy budowie rozwiązania zastosowano zaawansowane mechanizmy ochrony aplikacji dzięki, którym użytkownik otrzymuje nowoczesne narzędzia autoryzacji przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dodatkowo dzięki powiadomieniom autoryzacyjnym PUSH, aplikacja na bieżąco informuje o wszelkich ruchach na koncie.

    Aplikację możesz pobrać na stronie  badge android lub Beznazwy 2

    Bezpieczeństwo

    Wraz z mToken Asseco MAA otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Poufność

    Powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu (telefon/tablet).

    Sprawność działania

    Potwierdzasz transakcje jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu.

    Jedna aplikacja

    Nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania. Cały proces potwierdzania operacji odbywa się w aplikacji.

    Szybkość

    Nie tracisz czasu na odręczne przepisywanie haseł SMS czy też kodów generowanych przez inne urządzenia.

    Intuicyjna obsługa

    Otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienie autoryzacyjne oraz informacyjne.

    Przydatne informacje

    Jak zainstalować?

    Jak zainstalować i aktywować aplikację mToken MAA?

    1 1  Należy wejść na stronę Google Play lub App Store i wyszukać aplikację o nazwie mToken Asseco MAA. Następnie pobrać i zainstalować mToken Asseco MAA na swoim urządzeniu (np. telefonie/tablecie).
     2 Zaloguj się do systemu Bankowości Elektronicznej CBP.
     3 Aby dodać urządzenie telefon/tablet) kliknij w Ustawienia(w lewym dolnym rogu) a następnie Urządzenie autoryzujące.
    4 Nadaj nazwę własną urządzenia autoryzującego, np. Telefon Jana i naciśnij Dalej.
     5 Następnie wpisz otrzymany sms kod autoryzacyjny i naciśnij Dalej.
     6 Uruchom pobraną aplikację mToken MAA oraz przepisz w niej podany w bankowości elektronicznej kod aktywacyjny i naciśnij Dalej.
     7 Uruchom pobraną aplikację mToken MAA oraz przepisz w niej podany w bankowości elektronicznej kod aktywacyjny i naciśnij Dalej.
     8 W celu identyfikacji przepisz otrzymany sms kod weryfikacyjny i naciśnij Dalej.
    9 Teraz możesz nadać własny 5-8 znakowy kod PIN który będzie służył do logowania do aplikacji mToken MAA.
     10 Aktywacja aplikacji mToken MAA zakończona pomyślenie.
     11 W celu korzystania wystarczy kliknąć Logowanie i wpisać nadany kod PIN.

    Napisz do nas

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj