• Pierwsze logowanie

    Pierwsze logowanie

    W celu uruchomienia aplikacji Systemu Bankowości Internetowej należy:

     -  uruchomić przeglądarkę internetową i wpisać adres strony https://bslubawa.pl lub kliknąć ikonę ZALOGUJ SIĘ na stronie Banku i wybierz właściwą bankowość

     -  upewnij się, że połączenie jest bezpieczne ( zatrzaśnięta kłódka w pasku przeglądarki przed wpisanym adresem)

    Pierwsze logowanie:

     -   po uruchomieniu aplikacji  pojawi się okno logowania, w którym wpisujemy  identyfikator otrzymany w Banku (w przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków) i zatwierdzamy klawiszem DALEJ

    - w kolejnym kroku wpisujemy wskazane znaki z indywidualngo hasła

     

     

     -   Podczas autoryzacji Tokenem w polu "Klucz" wpisujemy:

    • podczas pierwszego logowania przy pomocy Tokena wpisujemy aktualne wskazanie Tokena potwierdzając klawiszem enter lub klikając "Zatwierdź". Po zalogowaniu należy wpisać dwukrotnie nowe hasło oraz nacisnąć przycisk "Zatwierdź"
    • podczas kolejnego logowania przy pomocy Tokena wpisujemy klucz czyli hasło podane podczas pierwszego logowania oraz aktualne wskazanie Tokena.Po wpisaniu identyfikatora i klucza należy zatwierdzić dane klawiszem enter, bądź nacisnąć przyciska "Zatwierdź". 

     -  Podczas autoryzacji kodem Sms w polu "Klucz" wpisujemy:

    • podczas pierwszego logowania przy pomocy autoryzacji poprzez kod SMS, wpisujemy hasło ustalone podczas otwierania usługi w Banku (losowo wygenerowane hasło podczas uruchamiania usługi). Po zalogowaniu należy wpisać dwukrotnie nowe hasło z zachowaniem zasad bezpieczeństwa ( min. 10 znaków zawierające duże i małe litery oraz znaki specjalne);
    • podczas kolejnego logowania wpisujemy identyfikator Klienta oraz hasło podane przez użytkownika podczas pierwszego logowania. Klawiszem enter lub "Zatwierdź" potwierdzamy wpisane dane. Transakcje zatwierdzane są poprzez wpisanie specjalnego kodu otrzymanego Sme-em na numer telefonu podanego przez użytkownika podczas uruchamiania usługi lub z wykorzystaniem mTokena.

    Życzymy miłego korzystania z Systemu Bankowości Internetowej.

     

       Instrukcja użytkownnika Systemu Bankowości Internetowej EBP

    Napisz do nas

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj